1. Wie wij zijn en hoe u ons kunt bereiken

1. Wij zijn EmroExpress. U kunt ons herkennen aan het blauwe Omega (Ω) logo. Als u ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:

•Laanstraat 71 A
  3743BC   Baarn

•Voorstraat 24
  3441 CL Woerden

2. U kunt ook langskomen:

             •maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

3. U kunt ons altijd bellen op:

       •Mail ons:
          Info@emroexpress.nl

       •Bel ons:
         
0348 227879  (locatie Woerden)
          035 763 0758 (locatie Baarn)

4. Overige informatie:

             •Ons KvK-nummer: 72147482



2. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als u iets bij ons koopt of hebt gekocht. Wij doen ons best om deze algemene voorwaarden onder uw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor u kunnen doen en wat we van u verwachten.

Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden deze algemene voorwaarden ook.

3. Het aanbod

We vertellen u altijd eerlijk wat, wanneer en hoe u iets kunt kopen. En wat het kost en of u het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Meld het ons en wij zullen dit aanpassen.

4. De overeenkomst

  1. Wij werken elke dag aan een veilige webomgeving. U kunt dus met een gerust hart bij ons winkelen.
  2. Als u iets bestelt bij ons, krijg u daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we u steeds op de hoogte, totdat u pakketje er is. Het zijn tenslotte uw spullen.
  3. We voegen alle informatie en gegevens die u nodig hebt bij u bestelling, maar het meeste vind u ook op onze website..

5. Herroepingsrecht

  1. Soms werkt het gewoon niet tussen u en uw product. In dat geval kun u het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen of terugbrengen. Hiervoor is wel het aankoopbewijs nodig en moet het product nog in de orginele verpakking zitten.
  2. De eventuele verzendkosten worden niet vergoed door ons.

6. Wat u van ons kunt verwachten na het retourneren

Heeft u binnen 14 dagen aangegeven dat u uw bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:

  1. we sturen u een bevestiging van u aanvraag;
  2. we sturen u een nieuw product of u ontvangt uw betaling binnen 5 werkdagen terug.

7. Verzendkosten bij retourneren

De verzendkosten bij retourneren zijn geheel voor rekening van de klant.

8. Wat u niet kunt retourneren

Het volgende kan niet geretourneerd worden:

  1. Softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend. Of als deze zijn geïnstalleerd of geregistreerd.
  2. Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  3. Beschadigde of gebruikte producten die u bij ons heeft gekocht.

9. De prijs

  1. Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
  2. De prijzen in onze winkels en op onze website kunnen verschillen, hier zijn geen rechten aan ontleend
  3. Alle prijzen zijn inclusief btw.
  4. Normale verzending binnen Nederland is vanaf  €4,99.

10. Bezorging en uitvoering

  1. Bestellingen die voor 17:00 worden gedaan worden dezelfde dag verwerkt en verstuurd. U kunt er dan op rekenen dat het de volgende werkdag in huis is.
  2. In principe geldt: als u het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad.
  3. Als uw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij u is, word dat door ons opgelost.

11. Betaling

  1. Als wij u vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen uw bestelling in orde.
  2. Klopt er iets niet in u betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

12. Klachten

  1. Heeft u een klacht? Laat dit aan ons weten. Wij nemen dit erg serieus en zullen ons best doen om dit te voorkomen de volgende keer dat u bij ons besteld.
  2. Laat het ons snel weten als u een klacht heeft en omschrijf uw probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we u het beste helpen. .

13. Tot slot

Dit zijn onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind u dat terug op onze website. Wilt u liever de Juridische Algemene Voorwaarden? Klik dan hier .