Algemene Voorwaarden
1. Wie wij zijn en hoe u ons kunt bereiken
1. Wij zijn EmroExpress. U kunt ons herkennen aan het blauwe Omega (Ω) logo. Als u ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:
•Laanstraat 71 A
3743BC Baarn
•Voorstraat 24
3441 CL Woerden
2. U kunt ook langskomen:
•maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.
3. U kunt ons altijd bellen op:
•Mail ons:
Info@emroexpress.nl
•Bel ons:
0348
227879 (locatie Woerden)
035 763 0758 (locatie Baarn)
4. Overige informatie:
•Ons KvK-nummer: 72147482
2. Toepasselijkheid
Deze
voorwaarden zijn van toepassing als u iets bij ons koopt of hebt gekocht. Wij
doen ons best om deze algemene voorwaarden onder uw aandacht te brengen. Er
staat namelijk in wat we voor u kunnen doen en wat we van u verwachten.
Soms hebben
we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden deze algemene
voorwaarden ook.
3. Het aanbod
We vertellen
u altijd eerlijk wat, wanneer en hoe u iets kunt kopen. En wat het kost en of u
het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Meld het ons en wij zullen dit
aanpassen.
4. De overeenkomst
- Wij werken elke dag aan een
veilige webomgeving. U kunt dus met een gerust hart bij ons winkelen.
- Als u iets bestelt bij ons,
krijg u daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we u steeds op de
hoogte, totdat u pakketje er is. Het zijn tenslotte uw spullen.
- We voegen alle informatie en
gegevens die u nodig hebt bij u bestelling, maar het meeste vind u ook op
onze website..
5. Herroepingsrecht
- Soms werkt het gewoon niet
tussen u en uw product. In dat geval kun u het product binnen 14 dagen na
ontvangst terugsturen of terugbrengen. Hiervoor is wel het aankoopbewijs
nodig en moet het product nog in de orginele
verpakking zitten.
- De eventuele verzendkosten
worden niet vergoed door ons.
6. Wat u van ons kunt verwachten na het retourneren
Heeft u binnen
14 dagen aangegeven dat u uw bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:
- we sturen u een bevestiging van
u aanvraag;
- we sturen u een nieuw product
of u ontvangt uw betaling binnen 5 werkdagen terug.
7. Verzendkosten bij retourneren
De
verzendkosten bij retourneren zijn geheel voor rekening van de klant.
8. Wat u niet kunt retourneren
Het volgende
kan niet geretourneerd worden:
- Softwarepakketten waarvan de
verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend. Of als deze zijn
geïnstalleerd of geregistreerd.
- Ingewisselde of ingevulde
vouchers of tegoedbonnen.
- Beschadigde of gebruikte
producten die u bij ons heeft gekocht.
9. De prijs
- Daar zijn we altijd eerlijk
over, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
- De prijzen in onze winkels en
op onze website kunnen verschillen, hier zijn geen rechten aan ontleend
- Alle prijzen zijn inclusief
btw.
- Normale verzending binnen
Nederland is vanaf €4,99.
10. Bezorging en uitvoering
- Bestellingen die voor 17:00
worden gedaan worden dezelfde dag verwerkt en verstuurd. U kunt er dan op
rekenen dat het de volgende werkdag in huis is.
- In principe geldt: als u het op
onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad.
- Als uw bestelling beschadigd
wordt of kwijtraakt voordat het bij u is, word dat door ons opgelost.
11. Betaling
- Als wij u vragen een bedrag
vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen uw
bestelling in orde.
- Klopt er iets niet in u betaalgegevens?
Laat het ons dan weten.
12. Klachten
- Heeft u een klacht? Laat dit
aan ons weten. Wij nemen dit erg serieus en zullen ons best doen om dit te
voorkomen de volgende keer dat u bij ons besteld.
- Laat het ons snel weten als u een
klacht heeft en omschrijf uw probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we
u het beste helpen. .
13. Tot slot
Dit zijn onze
algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze
voorwaarden, vind u dat terug op onze website. Wilt u liever de Juridische Algemene Voorwaarden? Klik dan hier